Svaren på frågestunden

Hur gammal är du? Jag är tolv, men fyller tretton år i december.
 
Om du fick färga håret och var tvungen att välja en färg, vad skulle det vara för färg? Rosa är en färg jag vill färga någon gång under livet.. Men nu kanske chokladbrunt?
 
Favoritämne i skolan? Sveenska.
 
Vad är du mest nöjd över, utsidan eller insidan? Inte speciellt nöjd med något av det.. Men isåfall skulle jag välja insidan.
 
Kan du göra my perfect imperfections tag? Absolut, när jag får tid och lust.
 
Yrke när du blir stor? Jag har läänge velat bli typ författare eller sånt, men nu vill jag nog arbeta inom media som producent kanske?

Sminkad eller osminkad? 
Helst sminkad. På helger har jag oftast inget smink alls, om det inte är något speciellt. Men i skolan brukar jag inte ha så mycket heller, typ concealer/foundation, puder & mascara.

Youtube eller facebook? 
Facebook, fast inte verka såå nördig, så tar jag väl YT.

Behöver du användning av glasögon? 
Nope.

Hur lång är du? 
159cm.

Favorit låt? 
Christina Perri's låtar är bääääst. Och Nicki Minaj. Och sånt. Men har ingen speciell favoritlåt.

Favorit artist? 
Typ de som står över?

Harry potter eller twiligth?
 Twilight, absolut. Har aldrig gillat Harry Potter. 

ERKÄNN JAG ÄR BÄST? :) Jaaa, det är du säkert!
 
GILLARDU KATTMAT? Usch nej.
 
klär du i basker? <3 Äger ingen basker, HAHAH, men tror inte det nej.
 
vad tycker du om mig? :$ Ingen aning vem du är, lillevän. 
 
Är du kär? Jaa. 
 
Favoritfärg? Blått/vitt/svart/rosa, kanske?
 
Gillar du mig, haha? Jaa, det gör jag Alice C:
 
Vem är bäst i din klass? Cim, Johanna, Alice, Vivian.. Ja, alla flickor typ :3
 
Vad är de bästa du vet? Att vara med mina nära & kära, bada, dricka varm choklad, kyssas i regnet, gosa, shoppa.. 
 
Varför är Jacob så jävla snygg? Du föddes så? Mjao.
 
Varför är carl awesome? För du är det. Simple as that. 
 
Vad gör du på fritiden? Är med vänner, tillbringar tid i stallet, chillar. Livsnjutare, helt enkelt.
 
 Vilka är dina bästa vänner i din klass? Cim, såklart. 
 
Eller hur är jag bra? Ja, det är duuu Williiie.
 
Dom 6 bästa händelserna i ditt liv? Oj.. Kanske när min syster föddes, jag fick en brorson, fyllde tio år.. Hänt så himla mycket bra händelser att jag typ inte kommer ihåg nåt. HAHAH. 
 
Vad gör dig mest glad? Vänner, Gossip Girls, chips, familjen, mat & min katt.
 
Vad betyder mest för dig? Mina vänner & familj.. OCH KATT. 
 
8 viktigaste personerna i ditt liv just nu? Cim Arenäs, Sandra Karström, Rasmus Levin, Clara Björkberg, William Billing, Jakob Johnsson.. Typ dem.
 
Ett fritidsintresse.. Fota!
 
5 posititva saker om dig själv..  Har inga speciella positiva saker om mig själv, eller inget speciellt jag gillar med mig själv. Jag är mig själv och kan inte ändra på det.
 
3 saker du hatar.. Segt internet, regniga sommardagar och att vara utan personer man älskar.
 
Ditt favoritspel? Miiinecraft. 
 
Turnummer? 6, 7, 12.
 
Kaka/muffins? MUFFIIIIIIINS
 
3 saker du inte gillar med facebook? Alla "the typical.."- sidor, folk som tror sig, och kärlekspar som bara gullar ihjäl sig.
 
Godsäktar du min urtas? Aaabsolut.
 
 
 
 
 

Postat av: Alice !! <3<3

Sanna DU är bäst :*

2012-09-14 @ 18:27:13
Postat av: Alice !!

Sanna DU är bäst :*

2012-09-14 @ 18:27:35

Kommentera inlägget här & få en puss:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: