20 facts

ALLMÄN FAKTA

0. Vad är klockan nu? 16.30.

1. Vad heter du? Sanna Karin Nilsson

2. Ålder? 13

3. Vart bor du? Södra Göteborg

4. Bor tillsammans med? Min mamma, min pappa, min syster

5. Husdjur? Kissee

6. Färg på ditt hus? Blått & vitt

7. När är du född? 12 december, 1999

8. Klass? 7an

9. Vilket år tar/tog du studenten? Orkar inte räääkna

10. Något jobb? Nope

BÄSTA

11. Film? Titanic, Notting Hill, The sisterhood of the traveling pants & Sorority Row.

12. Låt? Massoooor, lyssnar oftast nu på Auburn, Nicki Minaj & Christina Perri

13. Mat? Typ grillat, pizza, thai, sushi

14. Dryck? CocaColaaa

15. Färg? Rosa, svart, vit, rött, lila, blått, typ lite allt möjligt

16. Stad? Göteborg

17. Land? Typ Sverige, Japan kanske?

18. Ämne i skolan? Svenska

19. Människa? Typ mina nära

20. Tv-show? Ellen Degeneres, Rachel Ray & Tyra Banks

 

Tog bort typ massor frågor, för jag orkar inte svara på alla. Så lat som jag är, hehe

Tips från denna bloggen.

Kyssar

 



Kommentera inlägget här & få en puss:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: